مامانا کسی میدونه علت زیاد سکسکه کردن بچه چیع؟؟

۵ پاسخ

داره تمرین تنفس میکنه

تو گهواره خوندم که هم تمرین تنفس میکنه هم ریه‌هاش کامل میشه

میگن خیلی خوبه سکسکه

شکموعه🤣🤣

بخاطر مایع امونیاکه

سوال های مرتبط

مامان ✨ Dlyako✨ مامان ✨ Dlyako✨ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی
مامان سناء مامان سناء ۱ ماهگی