سلام عزیزم هر پیمونه ای برداشتی همه شونو با همون بردار
آرد شکر آب شیر روغن
ی استکان دیگه بردار
فقط یادت باشه تا اخر همون پیمانت باشه مثلا ی پیمانه ارد
نصف پیانه شیر
هرچیه ملاکت همون باشه
۱۲۵گرم
هرچی برمیداری همه رو باهمون اندازه بزن
لوازم قنادیا هم پیمونه دارن
پیمانه کیک
اگر میخوای کیک بزرگ درست کنی پیمانه بزرگ بردار. اگر میخوای کم درست کنی پیمانه کوچیک
بخاطر این میگن پیمانه چون باید نسبت مواد درست باشه
مثلا یک پیمانه آرد . یک پیمانه شکر . نصف پیمانه روغن و....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.