خب آرد شیرینی پزی که بهتره...ولی من هم با آرد لواش کیک درست کردم هم بربری..دوتاشون خوب بوده پف داشته اسفنجی شده😅
من. درست میکنم کیک بد نمیشه فقط دو مرحله الک کن ارد سبک بشه
عزیزم من همیشه با آرد نونوایی درست میکنم اتفاقا کیک هام هم خیلی خوب میشه
من از نون فانتزی میگیرم خیلی سبک و سفیده و خوب میشه
نه گلم میشه اما باید با همزن همش هم بزنه از سوپری بخر اردو
آره میشه ولی سنگینه
میشه ولی سه بار الک کن سبک بشع..
ن آرد قنادی بهتره
من همیشه با ارد نونوایی درست میکنم ولی قبلش پنج شش بار الک میکنم
من همیشه نانوایی میگیرم سه بارالک میکنم عالی میشه
برو لوازم قناذی بگو ارد کیک و شیرینی میخام کیلویی بخر
میشه ولی چند بار الک کن
خوب نمیشه عزیز دلم
فک کنم ارد نون بربری بتونی
ارد بقیش سنگین هست
نانوایی هم دو نوع آرد داره ، بگو واسه شیرینی و کیک ارد سفید میخوام. ارد سبوس دار رو واسه نون استفاده میکنن از اون واسه کیک استفاده نکن بافت کیک خوب نمیشه
اره میشه عزیزم من درست کردم
خوب نمیشه. کیک سنگین میشه و پف نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.