من ۲ درصد شکل طبیعی داشت یک بسته شد وخداروشکر شد
عزیزم جای دیگ برو آزمایش بدع خب بعدش با دارو شاید رفع بشه عزیزم امیدت از دست نده گلم
خدایااا چرا اینقدر مشکل اسپرم زیاد شده منم شوهرم مشکل داره نمی دونم چه کنم دارم افسردگی می گیرم😭😭
برو کلینیک باروری امید ازمایشو بده مام ابن سینا رویان ازمایشارو بد میزنن مردم برن مرکزشون ای وی اف
ابن سینا ازمایش داده اره؟
ابن سینا کلا همه ازمایش هارو کمتر میزنه...همه رو میزنه صفر و یک...
بهش بگو بره مام ازمایش بده
بعد اینکه dfi هم مهمترین آیتم هست اونم ازمایش بده..تو این ازمایش نیست
آره ميكرو انجكشن كه همون مثل ivf ميشه اسپرم به داخل تخمك تزريق ميكنن
اره فقط مورفو ۱
بقیش اونقدرم بد نیس
ای وی اف میشه اره
خاانومای گل گروه زنانه زدم اگه دوست داشتین بیاین گروهم چت کنیم دورهم باشیم تا صبح ما همش بیداریم چون اینجارو میبندن میریم روبیکا. یه نکته هم هست بابت اینکه بخاید خاطر جم بشید که همه خانومیم بعله همه خانومیم چون قبل ورود عضو ها به گروه ازشون ویس گرفته میشه شماهم اومدید اول ویس بدین بعد لینک بخاین ممنونم....
.
.
آیدیم رو سرچ کنید بهم پیام بدید تا عضوتون کنم z_a_1384m
.
.
#بارداری #نینی #زایمان #بیبی چک #جنسیت #سونوگرافی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.