کیا نو بارداری هیچ علائمی ندارن؟؟

۱۳ پاسخ

من از اول هیچ علائمی نداشتم

من ندارم اصلا

من.

من اولین بارداریم فقط تهو نداشتم بقیه علائم داشتم

من ندارم
البته میگن زوده😆

من تازه دو روزه یخورده تهوع اضافه شده

خوش به سعادتتون

منم علائم ندارم

چ بنده های خاص خدا یجا جم شده

من😁سومین بارداری بدون علامت

✌️✌️

منم نداشتم اصلا

من علائمم رفته معده م هم بهتر شده نسبت به قبل

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری