من از اول هیچ علائمی نداشتم
من ندارم اصلا
من.
من اولین بارداریم فقط تهو نداشتم بقیه علائم داشتم
من ندارم
البته میگن زوده😆
من تازه دو روزه یخورده تهوع اضافه شده
خوش به سعادتتون
منم علائم ندارم
چ بنده های خاص خدا یجا جم شده
من😁سومین بارداری بدون علامت
✌️✌️
منم نداشتم اصلا
من علائمم رفته معده م هم بهتر شده نسبت به قبل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.