۳ پاسخ

تا نهایت ۷۲ ساعت وقت داری
اگه قرص تکی باشه در اولین فرصت بخور
قرص دو تایی اگه کمتر از ۱۲ ساعت از رابطه گذشته یکی همون موقع بخور. یکی ۱۲ ساعت بعد. اگه بیشتر گذشته دو تا رو با هم بخور
قرص اورژانسی بدنتو بهم می‌ریزه. بیشتر از سالی دو بار مجاز نیست

دو نوع هست. مدل خوردنشون فرق داره

فقط هر چ زودتر مصرف کنی بهتره

تا۴۸ساعت بعد رابطه محافظت نشده باید بخوری بعضی قرصا تک هستن بعضیا ۲تا ک ۲تایی ها یکی همون لحظه میخوری یکی ۱۲ساعت بعد

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۱۰ ماهگی
مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی