مامانا بهترین دکتر برای رفلاکس نوزاد چیه

۲ پاسخ

سلام عزیزم، مبارک باشه قدم دخترت. دکتر به گندم فاموتیدین داده هر 12 ساعت نیم سی سی، ولی باز هم خیلی تاثیر نداره، باید بعد از شیر یک ساعت بالا نگهش دارم که شیر برنگرده

فوق تخصص گوارش

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی