این قرص فولیک اسید یا آهن

تصویر
۵ پاسخ

فولیک نوشته ک

فولیک اسیده ک😑شما ک هفتت بالاعه چرا فولیک اسید ۱؟

برامنم داده بود گفت آهنه اصن تاثیری نداشت منم نخوردمش اونو

وای دختر به این واضحی نوشته فولیک اسید😐😐😐

نوشته فولیک اسید😶

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد