اره عزیزم جانا فقط بی اشتها میشد وگرنه درد نداشت کلا..یکم فقط ۶ماهگی خیلی بالا اورد وگرنه درد و بی تابی اصلا نمیکرد
ارع پسر من تو هیچ کدوم از واکسناش اذیت نشد ب جز ۱۸ ماهگی
خیلی سخت بود
بچها متفاوتن من دخترم شش ماهگی و یکسال و نیمی بشدت اذیت کررررد
مگه دوسالگی واکسن داره؟
محدثه منظور از نفهمید منظورت گریه نکرده یا واکنش واکسن وندیدی
واکسن دوماهگی و چهارماهگی زیاد تب نداره
بعدم معمولا بچه هایی که سیستم ایمنیشون یه مقدار ضعیف تره بیشتر تب می کنن
اثر واکسن ربطی به مقدار تب نداره
بله عزیزم پسر من شش ماهگی و یک سالگی اصلا نفهمید
یک سال و نیم در حد یه درجه تب کرد موقع زدن واکسن فقط گریه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.