۵ پاسخ

مثبت که شدی قرص یدو فولیک و ویتامین دی هزار خودت بگیر روزی یکی بخور تا هشت هفته که بری سونو قلب بعدش سونو قلبت رو بردار دکترت رو انتخاب کن ببر پیشش پرونده تشکیل بده دیگه بعدش برات آزمایش کامل مینویسه و بهت میگه کی بری سونو انتی…به نظر من قبلش لازم نیست

همون موقع برو بهداشت برات تشکیل پرونده بده

۸ هفته برای سونو تشکیل قلب

دیگه باید بری شبکه بهداشت اونجا راهنماییت میکن

همون موقع که مثبت شد باید بری

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری