اسپارتینا میشه در شیردهی هم زد ضرر نداره ؟
ولی غذامو رعایت کردم و هروز نیم ساعت پیاده روی داشتم
منم دیروز دوز دوم اسپارتینا زدم،تو ی هفته دو کیلو کم کردم
من سه ساعت پیش زدم اولین دوز رو،دوز ۲/۵ زدم گفت تا وقت نهار دیگه اشتهات کم میشه میلی به غذا نداری،، اما فعلا که اشتهام کم نشده یه عالمه هم نهار خوردم😬
خیلی میگن خوبه نسخه ایرانی مانجورو که البته هر هفته ۲.۵ اینا باید بدی
خواهر عوارض نداره
بله من 6 روز قبل زدم 3 کیلو کم کردم
چی هست،؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.