بچه ها اینجا کسی اسپارتینا زده؟

۸ پاسخ

اسپارتینا میشه در شیردهی هم زد ضرر نداره ؟

ولی غذامو رعایت کردم و هروز نیم ساعت پیاده روی داشتم

منم دیروز دوز دوم اسپارتینا زدم،تو ی هفته دو کیلو کم کردم

من سه ساعت پیش زدم اولین دوز رو،دوز ۲/۵ زدم گفت تا وقت نهار دیگه اشتهات کم میشه میلی به غذا نداری،، اما فعلا که اشتهام کم نشده یه عالمه هم نهار خوردم😬

خیلی میگن خوبه نسخه ایرانی مانجورو که البته هر هفته ۲.۵ اینا باید بدی

خواهر عوارض نداره

بله من 6 روز قبل زدم 3 کیلو کم کردم

چی هست،؟

سوال های مرتبط