فقط ویتامین د ۳ هزار و اسید فولیک فعلا لازمه تا هفته ۱۲
دکترتون کیه؟! من سری قبل باردار بودم بهم اکتی ناتال داد وقتی بتا مثبت شد
کوالی فول بخور و ویتامین دی بقبش از هفته 16شروع میشه
اکتی ناتال و به من تازه داد که وارد ۳ماهه دوم شدم اونم گفته فقط جمعه ها بخور✨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.