۱۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ؟ گهواره برقی خریدی برای فسقلت ؟

چه خوب من که هنوزم اشتهام برنگشته

حالا حالاها ادامه داره
نی نی گشنش میشه 🥹

عزیزم از ۱۶ هفته کمتر میشه

تا اخر بارداری

منم والا دیگ خجالت میکشم انقد غذا میخورم😭🤣

من تازه اولشم دیشب خوابالو خوابالو رفته بودم سر یخچال شیرینی ناپلئونی میخوردم صبح دیدم نصفش خورد شده ریخته پا یخچال🙄😁

منم اینجوریم
شوهرم تعجب کرده میگه چخبر گفتم من که گشنم نیست بچت گشنشه

تا اخر😂

منم همینطورم هنوز ساعت 4 صبح بیدار میشم آش رشته داغ میکنم بخورم😐🤣💔

تا وقتی زایمان کنیم فک‌کنم
من هنوزم ضعف دارم

منم امروز یه نون لواش و نصف،دوتا قوطی کبریت پنیر، دوتا خرما، شیر، چایی نبات، 5 تا گردو خوردم، سر یه ربع ضعف داشتما😑✌️

من اصلا نمیتونم درست حسابی غذا بخورم هنوز

من هفته ی ۱۵ هستم ، کمتر شده

حالا حالاها هست 🤣🤣 منم مثل شما دیگه حالم از هرچی غذا بهم میخورد انقد ک دائم درحال خوردن بودم و هستم الان یکم کمتر شده

واسه من که هنوز هست لقمه تو دهنمه باز گشنمه😂

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری