سلام عزیزم خوبی ؟ گهواره برقی خریدی برای فسقلت ؟
چه خوب من که هنوزم اشتهام برنگشته
حالا حالاها ادامه داره
نی نی گشنش میشه 🥹
عزیزم از ۱۶ هفته کمتر میشه
تا اخر بارداری
منم والا دیگ خجالت میکشم انقد غذا میخورم😭🤣
من تازه اولشم دیشب خوابالو خوابالو رفته بودم سر یخچال شیرینی ناپلئونی میخوردم صبح دیدم نصفش خورد شده ریخته پا یخچال🙄😁
منم اینجوریم
شوهرم تعجب کرده میگه چخبر گفتم من که گشنم نیست بچت گشنشه
تا اخر😂
منم همینطورم هنوز ساعت 4 صبح بیدار میشم آش رشته داغ میکنم بخورم😐🤣💔
تا وقتی زایمان کنیم فککنم
من هنوزم ضعف دارم
منم امروز یه نون لواش و نصف،دوتا قوطی کبریت پنیر، دوتا خرما، شیر، چایی نبات، 5 تا گردو خوردم، سر یه ربع ضعف داشتما😑✌️
من اصلا نمیتونم درست حسابی غذا بخورم هنوز
من هفته ی ۱۵ هستم ، کمتر شده
حالا حالاها هست 🤣🤣 منم مثل شما دیگه حالم از هرچی غذا بهم میخورد انقد ک دائم درحال خوردن بودم و هستم الان یکم کمتر شده
واسه من که هنوز هست لقمه تو دهنمه باز گشنمه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.