۲ پاسخ

تست بزن منم زدم یعنی منتظر نبودم مثبت بشه ها ولی خب زدم یه هاله خیلی کمرنگ انداخت بزور دیده میشد الان منتظرم باز فردا پس فردا بزنم انشالله مثبت باشی نگران نباش تست بزن

ممکنه 21م تخمک گذاری احتمال بارداری هست تست بزن

سوال های مرتبط

مامان حلما🍓✨💕 مامان حلما🍓✨💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
سلام ۱۰ دی لکه بینی داشتم و ۱۱ ام پریود شدم و خیلی خیلب شدید بود حدودا دو روز شدید طول کشید و دو سه روزم لکه بینی و تموم شد
سیکلام حدودا ۲۴-۲۵ روزس
طبق گهواره ۲۱ ام تخمک گذاریم بوده منم ۲۱ ام ساعت ۷ شب ی کیت زدم دو خط پررنگ افتاد عکسشو پایین میزارم
منم کلا بعد پاک شدن دوبار اقدام کردم یکی ۱۷ ام یکی هم همون ۲۱ ام شب
هیچ علائم خاصی ندارم
الان طبق گهواره یک روز تاخیرم
باید ۵ ام پریود میشدم ک نشدم ولی ۴ ام اخرشب ی درد خیلی شدید زیر دلم گرفتم ک گفتم حتما پریودیه ولی نشدم و دیگه صبحش ک بیدار شدم قطع شده بود ولی دیروزم پاهام و کمرم خیلی درد می‌کرد
هنوزم پریود نشدم و دل دردم و پا درد کلا تموم شده فقط کمی کمرم درد میکنه
کلا انگار بیحالم بدن درد دارم فقط
بنظرتون امکانش باردار باشم ؟ من این ماه سومین ماه اقدامم بود هیچ مشکلی هم نداشتم ماهای قبل از و سونو دادم ولی دیگه تصمیم گرفته بودیم اقدام نکنیم حتی همین ماهم خیلی سرسری بود چون فک نمیکردم بگیره
حالا بنظرتون با اون اقدام ک داشتم و علائم احتمالش هست باردار باشم ؟ خواستم امروز بی بی بزنم از خونه اومدم بیرون نشد