۴ پاسخ

اگه میخوای طبیعی زایمان کنی حتما حتما ماماهمراه بگیر
خانم سهیلی خیلی خوبه تو همدان طبق چیزایی که بین دوستام دیدم
زودتر قرارداد می‌بندی بهت ورزش میده
هر وقت دردت بگیره باهات میاد بیمارستان
کمکت می‌کنه می‌بره دوش می‌گیری ورزشت میده بیشتر دهانه ی رحمت باز شه و خیلی چیزای دیگه
دوست من می‌گفت همه زایمان کردن و رفتن من نفر آخر مونده بودم دم غروب دلمم گرفته بود هیچ‌کس نبود تنها استرس میگف طفلی مثل مادر اومد بالا سرم انقد ورزشم داد و حرکت بهم داد تا فول شدم و زایمان کردم سریع

واسه من ورزش فرستاده و هرچندروز هم میگه برم واسه معاینه ، ۶ساعت قبل زایمان و ۲ ساعت هم بعد زایمان همراهمه

من باهاش صحبت کردم گفت از ۳۷ هفته ورزش و تمرین میده
روز زایمان هم همراهت برا انجام ورزشا و حرکتا برا کم تر شدن دردت کلا اون روز تا اخرش کنارت
چیز خوبیه من میخوام بگیرم

فک کنم وقتی دردت گرفت میاد کاراتو انجام میده و همراهته

سوال های مرتبط