منم وارد 30 هفته شدم عدد 30 که میاد احساست می گه دیگه آخراشه

۹ پاسخ

هرچی به اخراش نزدیک تر میشی از زایمان دورتر میشی اصلا نمیگذررررره😹🥴

وایییی سی به بعد اصن نمیگذرههههههه ، هی میگی خوشبحال اینا که زده ۳۷ یا ۳۸

۳۰به بعد روند لاکپشتی شروع میشه مگه میگذره هر روز اندازه یکماه🫠

به نظرم ۳۰به بعد تازه شروعشه قبل ۳۰سوء تفاهمه😂😂

وااااای خوشبحالتون کاش منم برسم به ۳۰ به بالا

۳۰ به بعد خیلی دیر میگذره خیلییی زیاددد

من اول این حسو به ۳۰ داشتم بعد گفتم ۳۶ بعد الان میبینم نه حالا حالا ها تمومی نداره

بسلامتی عزیزم .تبریک میگم وارد روند کند زندگی شدی

به سلامتی،من امروز وارد ۲۹ شدم،پیش خودم کلی ذوق کردم که فقط یک هفته مونده تا ۳۰😍😍😍۳۰ بشه خیلی نزدیک میشه دیدار فسقلی هامون

سوال های مرتبط

سحـــــــــــر سحـــــــــــر قصد بارداری