۱۳ پاسخ

منم هفته های بالا میبینم حسودیم میشه😁😂حس نمیکردم بارداری انقدر سخت باشه

من شیش روز دیگه زایمانمه الان به اونایی که تاپیک زدن تو بیمارستان هستن و وقت عملشونه حسودیم میشه🥲😂 هر مرحله همینه

تاریخامون یروز فرقشه😉

ای جان ب سلامتی زایمان کنی دقیقا منم میگم انشالله زود برسم به ۳۰ 🤣چرا انقدر عقبم از بقیه

آره واقعا الان منم دوست دارم زودتر ۳۵ـ۳۶ بشم

به هفته های ۳۹ حسودیم میشه 😁😁😁😆😆😆۲۳ روز مونده تا زایمانم

من لحظه شماری میکنم زود برسه دلم میخواد ببینمش بوش کنم روز هام اصلا نمیگذره😫🥺

من واقعا نیاز دارم زود این چند ماه بگذره اینقدر که این مدت کمر درد و پا درد و معده درد تحمل کردم 🥲به هر کی هم میگم میگه هنوز ماه های سخت مونده

الان من به تو حسودیم شد 😂
نه من واقعا عجله ای ندارم واسش. همینکه فکر میکنم چهار ماه دیگه مونده میگم چه زووووووود 😅

بسلامتی ان شاالله بغلت بگیریش عزیزم 🥹😍
اره منم هر چی میگذره بیشتر واسه زایمان میترسم 🥲😂 ولی خب میگم ب امیدخدا این دو ماه هم بسلامتی و زود بگذره تا خیالم راحت بشه

الان منم حسرت هفته ۳۰ رو میخورم😅

واقعا انتظار خیلی سخته
منم دلم میخواد این هفته ها که مونده مثه برق و باد بره

من فقط دلم میخواد بغلش کنم دل تو دلم نیست
استرس اینو دارم ک همه چی خوب پیش بره

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرین ♥️ مامان آرین ♥️ ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری