منم هفته های بالا میبینم حسودیم میشه😁😂حس نمیکردم بارداری انقدر سخت باشه
من شیش روز دیگه زایمانمه الان به اونایی که تاپیک زدن تو بیمارستان هستن و وقت عملشونه حسودیم میشه🥲😂 هر مرحله همینه
تاریخامون یروز فرقشه😉
ای جان ب سلامتی زایمان کنی دقیقا منم میگم انشالله زود برسم به ۳۰ 🤣چرا انقدر عقبم از بقیه
آره واقعا الان منم دوست دارم زودتر ۳۵ـ۳۶ بشم
به هفته های ۳۹ حسودیم میشه 😁😁😁😆😆😆۲۳ روز مونده تا زایمانم
من لحظه شماری میکنم زود برسه دلم میخواد ببینمش بوش کنم روز هام اصلا نمیگذره😫🥺
من واقعا نیاز دارم زود این چند ماه بگذره اینقدر که این مدت کمر درد و پا درد و معده درد تحمل کردم 🥲به هر کی هم میگم میگه هنوز ماه های سخت مونده
الان من به تو حسودیم شد 😂
نه من واقعا عجله ای ندارم واسش. همینکه فکر میکنم چهار ماه دیگه مونده میگم چه زووووووود 😅
بسلامتی ان شاالله بغلت بگیریش عزیزم 🥹😍
اره منم هر چی میگذره بیشتر واسه زایمان میترسم 🥲😂 ولی خب میگم ب امیدخدا این دو ماه هم بسلامتی و زود بگذره تا خیالم راحت بشه
الان منم حسرت هفته ۳۰ رو میخورم😅
واقعا انتظار خیلی سخته
منم دلم میخواد این هفته ها که مونده مثه برق و باد بره
من فقط دلم میخواد بغلش کنم دل تو دلم نیست
استرس اینو دارم ک همه چی خوب پیش بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.