۱۳ پاسخ

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

بنظرم ۸ کیلو بگیر بمونه بهتره تا اینکه کم بیاد

خوبه بیشتر نخر

هر ۲۰ نفری ۲ کیلو و نیم حساب کن

من ۲۰نفر مهمون داشتم و ۲ کیلو با تزیینات سفارش دادم و کافی بود برای همه

من برای ۵۰ تا ۵ کیلو گرفتم

بچه ها از بزرگا بیشتر میخورن🤣

من ۳۰نفر مهمون داشتم ۳کیلو گرفتم یه کم اضافه اومد

اره نفری ۱۵۰grباید بزاری

تزئیناتم داره وزن اونام حسابه

نه خوبه همون نفری ۱۰۰ میزنن

شیرینی فروشی میگه خودش بهت

منم تولد پسرمه نمیدونم مهمونی بگیرم یا ببرم اتلیه🫠

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی