عزیزم پسر منم قد ۹۱ولی وزنش ۱۱دکترش گفت خوبه
کاردرمانی برا چی بهت گفته؟
بعد من اصلا بهداشت نمیبرم بچمو فقط برا واکسنش بردم چکاب دوسالگی هم پیش دکترش میبرم و تمام ازمایشارو هم براش نوشت انجام دادیم خداروشکر همه چیش اوکی بود
اینایی که تو بهداشتن دکتر نیستن اینا ی مدرک بهداشت دارن
سلام دوست خوبم تو بله گروه زدیم گروه مادران بیاد تو گروهمون دور هم باشیم این ایدی و تو سرچ بله بزن عضو شو
madaraneh405
پسر من ک یکم بزرگتره از بچه ی شما ۱۰ کیلو و ۸۸ قد
گفت وزنش یکم کمه ک نرماله بخاطر جنب و جوشه و همین ویرووسایی ک هی میاد و بچه ها دچارش میشن
گفت جای نگرانی نیس همین ک سالمه کافیه
زیاد کم نیست وزنش قدش فکر کنم اوکی باشه بهداشت علمشون کمتره ولی اگه میخوای دکتر ببر چکابش کن ضرر نداده قد و وزن بیشتر ژنتیکه ولی تغذیه و خواب و ورزش تاثیر داره در بهترشدنشون
دختر منم ۳ماهگی بردمش چکاپ قدش ۸۴بود وزنش ۱۱
بهداشتم گفت کمه،چون قد و وزن تولدش ۵۲ و ۳و۳۰۰بود
ولی من الان یکساله هرکاری میکنم تغییری نمیکنه
بچه ی منم قدش ۸۷وزن ۱۱ بود. دیروز بردم
گفت وزنش زیاد خوب نیست بیشتر بهش رسیدگی کن
همین
بچه س. دیگه مریض میشن تو سن رشد هستن
بازیگوشن
مهم اینه ک از لخاظ جسمی سالمن خداروشکر
چرا میشینی گریه میکنی
این کارشناسای مرکز بهداشت فقطططط میترسونن آدم رو. من رو ی بار معاینه کرد گفت واااای دهانه رحمت زخمه سریع برو دکتر. ب خواهرم هم دقیقا همینو گفته بودن. درصورتی ک چیزیمون نبود. فقط ببرش پیش متخصص واسه چکاپ
شاید ژنتیکی باشه پسر داییم هشت سالشه شونزده کیلوعه خیلی هم سالم و زرنگه
پسر منم دوسالشه شونزده کیلوعه
اون خانواده ش لاغرن کلا
اینور خانواده خودم و همسرم تپلی ان البته من خودم لاغرم
بهداشت زباد پی پی میخوره توجه نکن
خیلی خوبه اتفاقا دختر منم دقیقا همینه متخصص گفت خوبه بهداشت جو الکی میده حالا اگه خودت ناراضی ای مکمل های خارجی و خوب بگیر براش
نه با بچه منم همینه خوب میشن غصه نخور
خودت رونمودار چک کن ببین روی خط سبزه بهداشت زیاد جو میده نترس
خاک تو سر اون مسئول بهداشت کجاش کمه؟؟؟ مگه همه بچه ها باید بالای 90 و بالای 15 باشن؟؟
هر بچه ای یجوره خودت ناراحت نکن نفهمی کرده
بهداشت كلا جو دادن شون عااااليه،كم هست ولي نه اينكه دعوا راه بندازن
چرا دعوا کنن هربچه ای فرق داره درسته شاید یکم وزنش کم باشه اما قدش اوکیه پسر منم ۸۹
واچرا؟ پسرمن ۱۲۶۰۰قدش ۸۷گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.