۵ پاسخ

پسر منم با لباس ۱۱.۸۵۰
قدشو هم نذاشت بگیرم.
وزنشو بزور وایساد تا گرفتن.
همش دستمو میگرفت میکفت بریم از اینجا😅

ببین بهداشت خره
اخه قرص ویتامین دی به بچه ی دوساله میدن؟ قطره دهزار بگیرید هر روز بدین
بعدم قدش خوبه وزنش یکم پایینه فقط

یعنی از الان تا برج 1 ثبتش کرده که گفته نیا . چه بی مسیولیتن بعضیا
همون سر مراقبتش باز ببر چون قطره باید بدن بهش

با لباس نیم کیلو اضافه نشون میده بخصوث لباس های زمستونی

باید ت سایت بزنه ۲.۵ سالگی قدو وزنشو نیا چیه گفته😑

سوال های مرتبط