من چون دخترم رفلاکس شدید داره دکتر تغذیه اش گفت چهار ماه کامل شد شروع کنم غذای کمکی بدم
اصلا ندیااا
بزار ۶به بعد
نه زوده
اگه میخوای از الان بهش کمکی بدی باید زیر نظر متخصص باشع
و حریر بادام بعد پایان ۶ ماهگی هست
گلم درسته از چهار ماهگی یا پنج ماهگی میشه شروع کرد ولی حتما باید بری متخصص تغذیه کودک زیر نظر اون شروع کنی
باید از شش ماهگی بدی بچه هنوز نمیتونه ولی من وقتایی که سیب خوب ببینم (الان فصل سیز نیست)یک سیسی اآب سیب میدم آب هم از چهار ماهگی دکتر گفت بدم چون هوا گرمه بچه تلف میشه آب بدنش خشک میشه
وا زوده چرا قوانین عوض میکنین
مگ از شیش ماهگی نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.