بچها چرا جای واکسن پسرم نمیره ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برا دختر من اصلا اینجور نشد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دست نزتین خودش به مرور میره

این چرک میکنه بعد خشک میشه خودش دستش نزن دگ جاشم کلا میمونه مث دست خودمون

من الان تو ۵ ماهگی بهتر شده ... همین مدلی عین جوش بود

مال پسر منم هستش هنوز

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولوم مامان مامان کوچولوم ۱۳ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری