۱۲ پاسخ

من ۳ماه و ۱۴روز پسرم ۶۳۵۰ بود تولد ۲۶۵۰

عالیه عزیزم خداحفظش کنه
پسر منم 8 کیلوعه شیر خودمم میخوره فقط،بدو تولد 3 کیلو بود
قدش هم 68 و نیم
شما قد نی نی تون چند بود؟

عااالی
نگفتن زیاد اضافه کرده ؟ چون وزن تولدش کم بوده نسبتا

عالیه بابا دختر من ۶ ماهگی ۸ کیلوعه

من دخترم الان ۷ هست ۲۶۰۰ دنیا اومده، خوبه دخترت البته من شیر خودمو‌میدم بیومیل ای آر هم یه مدت میدادم دیگه ندادم شیرم کافیش بود هرچی بیشتر مک میزد شیرم‌بیشتر میشد اطرافیان اذیتم میکردن میگفتن شیرت کمه شیر خشکش دادم هی شیر‌خودم‌کمتر‌میشد

عالیه دختر من 6600بود 4ماهگی الان 7و خورده باید باشه

عالیه دختر من ۵۷۰۰بود

عالیه من ۶۵۰۰ بود

شیر چی میخوره

اره خوبه

عالیه بابا

همونجا بهتون نگفتن ک خوبه یا نه

سوال های مرتبط

مامان Elif 💋💕👧🏻 مامان Elif 💋💕👧🏻 ۱ سالگی