از چندماهگی میشه بچه رو بزاریم‌روروئک؟

۵ پاسخ

از ۶ماهگی گذاشتم

از اواخر۵گذاشتم چون کف پاش کامل ب زمین میرسید

من از ۵نیم گذاشتم عصای دستت میشه

من میگم بزارم دو دلم میگم در حد یکی دو دقه بزارم ک کمک بشه براش

من از 6ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم❤️ مامان پناه خانوم❤️ ۱ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری