سنو nt كرج خدارحمي يا شيرنسب كدوم بهتر

۵ پاسخ

چند هفته ای گلم

دکتر کاووسی عااااالیه ، جنسیت رو صددرصد میگه ، البته اندیشه هست ولی خیلی خوب و دقیقه

خدارحمی شنیدم ولی من شونوگرافی مهران رفتم عالی بود همون ntبهم جنسیت هم گفت درست بود

خدا رحمی

خدارحمی شنیدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی