خانما جواب آزمایشمو ببینین قند وعفونت دارم یان؟

تصویر
۴ پاسخ

عفونت رو نمیدونم
ولی قند جای نگرانی نیست

قند ناشتا لب مرزه یکم رعایت کن انشالله خوب میشی

قند ۱ ساعتت ۴ تا بالاست، چیزی نیست که دارو نیاز باشه نهایتش میگه یکم پرهیز غذایی داشته باش

اینم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز🤍 مامان نی نی ناز🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 👶سورناورادین👶 مامان 👶سورناورادین👶 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی و معین مامان علی و معین ۷ ماهگی
مامان دوقلوها😍🫀 مامان دوقلوها😍🫀 ۵ ماهگی