عزیزم چطوری قندتو آوردی پایین برا من عددش همونه تغیر نکرده با اینکه برنج و نون خیلی خیلی کم میخورم شیرینیجات هم گه گاهی
با توجه به تصویر آزمایش که ارائه دادید، نتایج به شرح زیر است و در محدودههای نرمال قرار دارند:
* **قند خون ناشتا (Fasting Blood Sugar):** نتیجه **۸۰** میلیگرم بر دسیلیتر است. این عدد در محدوده نرمال (کمتر از ۱۰۰) قرار دارد.
* **قند خون ۲ ساعت پس از غذا (Glucose 2 hrs.p.p):** نتیجه **۹۰** است که در محدوده نرمال (کمتر از ۱۴۰) میباشد.
* **هموگلوبین ایوانسی (HbA1c):** نتیجه **۴.۷٪** است که نشاندهنده کنترل بسیار خوب قند خون در درازمدت و در محدوده غیردیابتی است.
* **تیرویید (TSH):** نتیجه **۲.۷۰** میکرو واحد بر میلیلیتر است که در محدوده نرمال آزمایشگاه (۰.۵ تا ۵) قرار دارد.
**نکات مهم:**
۱. نتایج این آزمایش در محدودههای کاملاً طبیعی است.
۲. با این حال، **در دوران بارداری محدودههای هدف برای قند خون و بهویژه سطح TSH متفاوت از افراد عادی است** و حساسیتهای خاص خود را دارد.
همشون نرماله
نرمال عزیزم هم قند هم تیروئید
جفتش اوکیه
هردوتاش خوبه ، خوب اوردیش پایین
همه چی اوکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.