عزیزم شما کارمند بانک هستی ؟؟
عزیزم توروبیکا گروه مامانای مازنی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh_7570r
نه ببین تایم ناشتایی رو حفظ کنی اوکیه کلا قند ربطی به شام شب قبل نداره.قندتم بالا نیست ولی جا داره پایین تر باشه.اگه قبل بارداریت هم کم خون بودی پس بهت کمک کرده چون کلا توی بارداری هماتوکریت و هموگلوبین پایین تر میاد چون حجم پلاسما بالا میره تا گردش خون قوی تر باشه.این حالت کمک شدهش هست.البته توی ماه های مختلف بارداری هموگلوبین و کم خونی تشخیصش متفاوت هست این رو متخصص زنان بهتر میدونه اما بطور کلی هموگلوبین ۱۱ پایین محسوب میشه هرچند شما الان ۱۱/۸ هستی و این چیزیه که دکترت باید تشخیص بده
اندیس های خونیت نرماله
قندت نرماله
تیروئیدت نرماله
ویتامین دی نرماله
ادرارت عفونت و پروتئین اینا نداره
در حالت کلی جوابت کاملا خوبه
همه چیت خوبه فقط هموگلوبینت پایینه کم خونی داری.قندتم خوبه کمی لب مرزه ولی خب خوبه
اینم صفحه دومش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.