سلام دوستان کسی میتونه جواب ازمایشمو بخونه??

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم شما کارمند بانک هستی ؟؟

عزیزم توروبیکا گروه مامانای مازنی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh_7570r

نه ببین تایم ناشتایی رو حفظ کنی اوکیه کلا قند ربطی به شام شب قبل نداره.قندتم بالا نیست ولی جا داره پایین تر باشه.اگه قبل بارداریت هم کم خون بودی پس بهت کمک کرده چون کلا توی بارداری هماتوکریت و هموگلوبین پایین تر میاد چون حجم پلاسما بالا میره تا گردش خون قوی تر باشه.این حالت کمک شده‌ش هست.البته توی ماه های مختلف بارداری هموگلوبین و کم خونی تشخیصش متفاوت هست این رو متخصص زنان بهتر میدونه اما بطور کلی هموگلوبین ۱۱ پایین محسوب میشه هرچند شما الان ۱۱/۸ هستی و این چیزیه که دکترت باید تشخیص بده

اندیس های خونیت نرماله
قندت نرماله
تیروئیدت نرماله
ویتامین دی نرماله
ادرارت عفونت و پروتئین اینا نداره
در حالت کلی جوابت کاملا خوبه

همه چیت خوبه فقط هموگلوبینت پایینه کم خونی داری.قندتم خوبه کمی لب مرزه ولی خب خوبه

اینم صفحه دومش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان ۴۰۲و۴۰۵ مامان ۴۰۲و۴۰۵ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیه خانم مامان آیه خانم ۱ ماهگی