کسی میتونه ازمایشمو بخونه یا بگه در چه وضعیتیه😭🫠

تصویر
۴ پاسخ

دیده نمیشه

قندنت ناشتات نوشت 86 ؟ اگه ۸۶هست عالیه اگه ۹۶هست لب مرزه ولی خوبه بالا نیست

واضح نیس زیاد

بده چت جی بی تی قشنگ همه رو بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیه خانم مامان آیه خانم ۱ ماهگی
مامان دختره پاییز مامان دختره پاییز ۷ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری