کی میتونه جواب ازمایشمو بگه مرسی

تصویر
۵ پاسخ

مرسی عزیزم عصری نشون دکترم میدم 💋

L.D.H خونت هم یخورده بالا بود زدم اسنترنت اینجوری گفته
ولی اصلا نترسی ها ،به دکترت نشون بدی خیلی بهتره فقط زودتر به دکترت نشون بده

تصویر

عزیزم فقط میدونم قندت بالا هست
و اینکه یچیزیت عدد نرمال نبود و من زدم اینترنت راجب کلیه بود این حروف اینگلیسیشه که برای شما پایین بود Urea
این انگلیسی رو بزن و بنویس کم بودن Ureaدر آزمایش خون یعنی چه ،تو گوگل بزن

قند ناشتا بالاست…مراعات کن

اینم صفحه بعدش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیه خانم مامان آیه خانم ۱ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن و.. مامان کارن و.. هفته سی‌وششم بارداری
مامان مرسانا💕ومانیسا💕 مامان مرسانا💕ومانیسا💕 هفته سی‌وسوم بارداری