۸ پاسخ

نصف میگین میشه قاطی کرد نصف میگین نمیشه اخری کدومش

قاطی سرلاک نباید کرد

من با انواع پوره میوه و مغزیجات قاطی میکنم اشکال ندارد حتی زرده تخم مرغم با سرلاک میدم

نه عیبی نداره
سرلاکا نباید حرارت ببینن وگرنه میشه ترکیبشون کنی با پوره میوه ها و مغزیجات

چ عیبی داره

نه عیبی نداره ولی تا بتونی خودت درست کنی حریره بادوم خیلییی بهتره این آماده ها معلوم نیس چیه

واقعا سوال منم بود کسی میدونه یا انجام داده راهنمای کنه

چیزی نباید قاطی سرلاک کرد

سوال های مرتبط