۵ پاسخ

میتونی گلم
من الآنم می‌ذارم
درسته زود خسته میشه اما واکنش نشون میده

نه عزیز چرا زود باشه
من از ۲ ماهگی گذاشتمش نهایت ده دیقه میموند اما الان نیم ساعت قشنگ بازی میکنه

من میزارم

اوووو بزار دختر
من دخترم 4 روزش نبود گذاشتم
الان پاهاشو میگیره خودشو میکشه بالا ک بشینه تا کمر بالا میاد

میتونی بزاری من که یه ماهه میزارم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی