عزیزم تازه ۳ ماهش پر بشه ارتباط میگیره پسر من بعد سه ماهگی شروع کرد جغجغه های تشک رو دست گرفتن و پا کوبیدن
تقریبا از سه ماه و نیمی خوبه
اره بابا زوده
زوده سه ماهگی به بعد
خب هنوز کوچیکه
پسر من تازه وسیله میگیره دستش بازی میکنه
زوده
ما ک نمیتونیم بخریم
خودت باهاش تمرین کن یاد میگیره پسر من از ۵۰ ۶۰ روزگی دیگه خودش بازی میکرد پا میزد بهش
اینجا ۵۰ روزش بود
بع درد بخوره منم بگیرم؟
پسر من عاشقشههه ، پاهاشو میکوبه پیانوییاش صدا میده ، کلی خسته میشه باهاش 😂😂 بذار کم کم میبینه اشنا میشه 🥹😍
نه وقتی خوش اخلاقه بزار کم کم میفهمه
من از دو ماهگی گذاشتم ولی زود بود و واکنش نشون نمیداد، اما خیلی خوب بود و همش نگاهش میکرد و الان که عاشقشه و کلی ذوق میکنه. به نظرم بزار تا بهش عادت کنه
زوده ولی خب بذار،کم کم توجه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.