خانما انتی بنظرتون ۱۲هفته و ۳روز برم بهتر یا ۱۲هفته و۶روز

۹ پاسخ

۱۲ هفته و ۳ روز

من برای ۵خرداد وقت گرفتم میشه ۱۱هفته ۶روز
چون معلوم نیس بری بگه چن هفتته

۱۲ هفته و ۳ روز

۱۲ هفته و ۳ روز

۳ روز

۶برووو

تازه خیلیا میگن ۱۳هفته و ۳روز هم بری اوکیه

من۱۲هفته و ۶روز رفتم اوکی بود همه چیز

۳ روز

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من😍 مامان معجزه ی من😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یار مامان یار هفته پانزدهم بارداری
مامان دِلانا🩷✨ مامان دِلانا🩷✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ؟♥️ مامان ؟♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری