ضربان 168 به نظرتون جنسیت چیه

۷ پاسخ

اخه میگن زیاد باشه دختره

آخه عزیزم چه ربطی داره 🤔 من ضربان قلبش 184 بود و نی نیم پسره

ربطی نداره

اخه دخترمم دقیق 168 بود اینم 168 ممکنه این پسر باشه اخه اصلا حالت بارداری دخترمو ندارم این فرق داره

ربط نداره میگن دختر بالا ام من برعکس بود سر دخترم پایین بود این یکی پسر بالا بود ب این چیزا نیس

هیچ ربطی نداره گلم.

دختره

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلي مامان تودلي هفته نوزدهم بارداری
مامان قلبی جون🫶🏻 مامان قلبی جون🫶🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان لوبیا خانم مامان لوبیا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرهام و آرسام مامان پرهام و آرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیارام مامان تیارام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سوفیا و کارن مامان سوفیا و کارن هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری