اگه طبیعی بودی نیاز به کشیدن نداره خودشون جذب میشن بیرونی ها هم هم نخ خودش میفته
من باید فردا برم دکترم بکشه،بخیم میخاره
برو بهداشت بکشن من بچه اولم و رفتم بهداشت
برو دکتر عزیزم که بخیه ها و جای عمل رو دکتر چک کنه
چرا من از بخیه کشیدن میترسم از اتاق عمل میترسم از همه چیز میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.