بخیه های سزارین رو کجا کشیدین؟
پیش دکتر خودتون هم رفتین؟

۷ پاسخ

دکتر خودم کشید بعد از ده روز

من جذبی بود💃

منم رفتن اورژانس کشیدد

من فهمیدم دکتر خودم برا بخیه کشیدن ۷۵۰ میگیره چه کاریه بعد میرم اورژانس میکشم

من پزشک عمومی رفتم کشید واسم

من اورژانس بیمارستان برام کشید
نه نرفتم

من تهران زایمان کردم ولی بخیه هارو دکترم اراک برام کشید

سوال های مرتبط