مامانا بخیه سزارین و رفتین دکتر خودتون کشید؟؟

۵ پاسخ

من رفتم پیش ی دکتردیگ کشید مهم نیس کجا میری فقط پیش دکترزنان برو

العان که بیشتری ها جذبی میزنن

ن رفتم درمانگاه محلمون کشید

اره عزیزم دکتر نگاه کرد گفت خوبه دستیارش کشید

دکتر خودم نبود رفتم یه دکتر دیگه توی کلینیک بیمارستانی که زایمان کردم… خیلی راحت کشید اصلا نفهمیدم چیشد

سوال های مرتبط