اره خیلی لازمه
آره منم برای پسرم گرفتم که برای بغل کردن و جابه جا کردن راحت باشم😍
منم برای دخترم گرفتم
وای که عصای دست منه این قنداقا
از بالا وسطی مال پسر اولیم همین شکلی بود خیلی خوبه همه به راحتی بچمو برمیداشتن
من گرفتم خیلی هم کاربردی هست واسه بغل کردنش راحت تره
برای یکی دو ماه اول خیلی خوبه هی این و اون میخان بغلش کنن
اره دخترم ۳ماهش بود خوردیم زمین به اذن خدا ازش محافظت کرد سرش زمین نخور. خداروشکر
حالا برعکس به من حس نا امنی داد نگرفتم
بله من گرفتم ازش.
برای من که خیلییی کاربردی بود
بغل کردن بچه خیلی راحت میکنه
برا یکی دوماه اول ک خیلی کوچولو وظریفن. خیلی خوبه
عالیه عالیه تو شیر دهی خیلی ب کارت میاد
آره من گرفتم تا یکی دوماه به کارت میاد باهاش بچه رو راحتتر میشه بغل کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.