۳ پاسخ

کدو رنده کن تو ماست با غذات بخور

ناشتا ک خوبه نرماله
یکساعته برا من ۱۴۱ بود گفتن زیاده،نرمالش ۱۴۰😐

نه خوبه

سوال های مرتبط