۴ پاسخ

خوبه عزیزم یکم رعایت کن میوه کمتر بخور اوکی میشی

ناشتاتون یه کم بالاست دکتر بهتون قرص میده فقط زودتر برین دکتر که قرص رو شروع کنه نگران نباش عزیزم همه چی راه حل داره
فقط سعی کن شیرینی رو به حداقل برسونی
نون و برنج هم قند دارن دیگه مواظب باش❤️

عزیزم اینجا بیشتر به آدم استرس میدن بنظرم با همون نظر دکترت پیش برو ببین چی میگه
معمولا شاید دوهفته اینا بهت رژیم بده دوباره چک بشی شایدم قرص بده شایدم بفرسته بری پیش دکتر داخلی بهت انسولین بده استرس نگیر

لب مرزه عزیزم دو هفته بهت رژیم میدن باز آزمایش رو باید تکرار کنی
ان شاالله میاد پایین نگران نباش

سوال های مرتبط