پزشک بسته ب شرایطتت ازمایش مینویسه برا منم ازمایش قند دوساعته مثل شما ناشتا و بعد صبحونه و ازمایش ادرار نوشته فرقی نمیکنه خداروشکر میکردم گلوکز ننوشته😂😂
منم همینو نوشت چون متنفرم از گلوکز
من ک دکترم نیست رفتم ی دکتر دگ گفتم فقط بنویسه نمیدونم اصلا چی نوشت😐
شاید قندت لب مرزه..برا منم دومرحله ای نوشت
برای منم ازمایش دوساعته نوشته همراه صبحانه گفت چون قندت لب مرزه پودر بخوری حالتو بد میکنه
برای من ازمایش قند 1مرحلهای بود با ازمایش ادرار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.