۴۲ پاسخ

چرا طفل معصوم رو اینجوری کردی؟ 🤣 خب میبردی آرایشگاه دیگه الان دوهفته لاقل طول میکشه یکم بهتربشه😬😅

خداحفظش کنه 😂😂عزیزم یه دوهفته ای اینجوریه

خودت زدی😂

وای خدانکششت از کجا پیدا کرید گفتی سیروسو 😀😀
شیرین شده عب نداز منم هفته پیش یه وری زدم باز واسع شما خیلی بد شده بود دخترم کج زده بودم

خدایی بد نشده دیگه

وای خدا چقدر خندیدم ‌🤣🤣🤣همه آرایشگرین برای خودتون
خوبه دیدم من داشتم دستبکار میشدم جلوی موهای دخترمو چتری بزنم 🤣 که پشیمون شدم

وووی خدا دورش بگردم ناز من‌ امروز شیطونه بهم گفت بزن موهای پسرتو‌ دقیقا خواستم جلوشو بزنم پشیمون شدم لحظه اخری😂

منم این کارو کردم🤭🤣

تصویر

😂منم خواهرم یه سالگی اینجورش کرد بهش می‌گفتیم مو قارچی شبیه قارچ شد😂
ولی الان کلا کوتاه آرایشگاه کوتاه کرد این عکس مال یک سالگی موهاش خیلی قشنگ بود🥲

تصویر

منم یبار دخترم اینجوری کردم دو ماهی طول کشید یکم بهتر شد😂😂طوری نیست بلند میشه

منم زدم😂😂😂😂😂

تصویر

وای خدایا خیلی خندیدم منم موهای دخترمو اینجوری کردم
یاده داداشم افتادم هرموقع دخترمو میبینه میگه کلاه گیس ات رو کجا خریدی 😂😂

من میبرم آرایشگاه مردونه

منم دخترم و شبیه ایناروس توی فیلم یوسف پیامبر کردم😂😂🤣🤣

اخییی چ چشای نازی ماشالله

این داستان مامان های ارایشگر در گهواره 🤣🤣🤣🤣🤣

موهاشوبده بالایی بزارمشخص نشه زودبلندمیشه ناراحت نباش

کاسه گذاشتی روسرش زدی؟😂😂😂😂☹️

ای وووای چرااین جوری کردی بچه رو😂😂😂😂😂😂😂

دو هفته ای خوب میشه🥰

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 مادر خطرناک

وااای کلاه گیس سیروسو خوب اومدی🤣🤣🤣🤣جر

ببخشیدددد🤣🤣🤣🤣 ولی عب نداره زود بلند میشه

تو روحتتتت 😅😅😅
دستت بیکار بود آخه
ببر آرایشگاه گندی که زدی رو درستش کنه

الهی😂😂😂😂یه مامان چیکار کردیه خاصی تو چشماشه😂ای خدا ناز باشی🥰🥰🥰😍

یه طرفه شونه بزن معلوم نمیشه

دست نزن به موهایش لدفا😂

😂😂😂😂وای یاد خودم افتادم منم یه بار این کارو با هامین کردم موهاشو بزن کنار ک معلوم نباشه، چاره ای نیست صبر کنی تا بلند بشه عزیزم

فدای سرت تنش سلامت باشه. یکی دوهفته دیگه اوکی میشه

واااااااااااای😆

😂😂😂😂

اشمال نداره عزیزم میتونی درستش کنی دوباره لایه لایه موهاشوبگیرتودستت به سمت بالایکم نوک نوک شو کوتاه کن خوب میشه من خودم آرایشگرم

عیب نداره بهش میاد

یااخداااا😂😂😂😂

بامزه شده که🥹😂😂😂

🤣🤣🤣🤣🤣خدا نکشتت دختر دلم درد گرفت از بس خندیدم

انگار مثل قدیمی ها تاس گذاشتی رو سرش زدی😅😅
من که کلن میفرستم آرایشگاه

🤣🤣🤣🤣

نه بد نشده ولی دیگه خودت دست ب قیچی نشو

چکارش داشتی حالا یهو هنرت شکوفا شد

😃😂😂😂اشکال نذاره دو هفته ای بهتر میشه

لطفا جلو هنرتو نگهدار 🥹😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دیلان مامان دیلان ۲ سالگی
مامان مـرجـان مامان مـرجـان ۲ سالگی