۲ پاسخ

من تو هواپز می‌زارم بعد با شیر خشک کره میکس میکنم

بخار پز کن
تو یه قابلمه اب بریز روش صافی استیل بزار بعد سبب زمینیا کوچک خورد کن بزار بعد درشم بزار روش

سوال های مرتبط