۶ پاسخ

آره درسته ببند من سر دخترم نبستم یکم برآمده هست سر دومی هتمن میبندم انشاالله بخیر و سلامتی دختر دومم 40 روز دیگه به دنیا میاد برا سلامتی لطفا دعاکنید ممنون

من نکردم اینکارو

من خودم نبستم
ولی سر دخترم هی مادر شوهرم میگفت ببند
بستم اوایل .وبی هنوزم میگه ببند😮‍💨😮‍💨نمیبندم دیگه .تغییر هم نکرد

من نشنیدم تا حالا نکردیم این کارو

اره راسته ولی من نبستم
میبندم گریه میکنه

آره راسته

سوال های مرتبط