ایزی لایف
دیگه نه سرجی فیکس میخوای نه پوشک نه شورت
شرت یکبار مصرف واقعا نیاز بود خیلی کاربردی بود
قهوه نسکافه خیلی نیازه
کاور توالت فرنگی واقعااا لازمه، شیشه شیر هم ببر احیاناً شیر نداشتی
زیرانداز و شورت ی بار مصرف اصن استفاده نشد
پرکاربردترینم کاور توالت بود
همه چیز دادن چیز خاصی لازم نبود ببرم وسیله الکی برده بودم
فقط شیرخشک و شیشه لازم شد
برای بچه خب
پوشک، لباس حداقل 2 تا، دستمال مرطوب، پتو ، زیر انداز تعویض، پماد سوختگی پا
اگر شیرخشک و پستونک میخوای بدی شیشه و پستونک و آب جوش و آب جوشیده سرد شده
پوار بینی هم برای دخترم استفاده بود نمیدونم دیگه ضروری یا نه
برای خودم البته طبیعی بودم
لباس و پوشک و دمپایی دادن دیگه بستگی به بیمارستانتون داره
خوراکی و آب برای زایشگاه
شونه
4 روز بیمارستان بودیم برام از خونه غذا می اوردن دیگه قاشق چنگال و... نبردم با خودم
لباس برای ترخیص و اغوشی دخترمم تو خونه گذاشتم روز ترخیص همسرم برام اورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.