۴ پاسخ

بله من دادم و عالی عالی بود ریفلاکسشو خوب کرد اگه اینجوری بدی خوب میشه جور دیگه آیی بدی طبق تجربه م بدتر شد که بهتر نشد
باید ناشتا بدی ینی دوساعت بعد شیر خوردن باید بدی اینو ساشه رو و اینکه یه ساعت تقریبا مشخص داده بشه ینی مثلا صبح ها ساعت نه تا ده داده بشه تأثیرش بیشتره و حتما آروغشو بگیری و وقتی که ساشه رو دادی یه ربع بعدش بیست دقیقه بعدش شیر بده

علائم ش چی بود که امپرازول داد؟

دکتر ب پناه منم داده
واس رفلاکس
کیدیزول همون امپرازوله

من کیدازول میدم

سوال های مرتبط

مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی