بله من دادم و عالی عالی بود ریفلاکسشو خوب کرد اگه اینجوری بدی خوب میشه جور دیگه آیی بدی طبق تجربه م بدتر شد که بهتر نشد
باید ناشتا بدی ینی دوساعت بعد شیر خوردن باید بدی اینو ساشه رو و اینکه یه ساعت تقریبا مشخص داده بشه ینی مثلا صبح ها ساعت نه تا ده داده بشه تأثیرش بیشتره و حتما آروغشو بگیری و وقتی که ساشه رو دادی یه ربع بعدش بیست دقیقه بعدش شیر بده
علائم ش چی بود که امپرازول داد؟
دکتر ب پناه منم داده
واس رفلاکس
کیدیزول همون امپرازوله
من کیدازول میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.