۲ پاسخ

آره درد و خونریزی و افت بتا.یعنی خارج رحمی
فقط باید بتاتو تکرار کنی.اگر ۴ هفته و ۵هفته بشی تو سونو معلوم میشه.قبلش‌ بری سونو دیده نمیشه

دلیلش التهابات و مشکلات لوله فالوپ هست بتات چند بوده اگر بالای هزار باشه با سونو واژینال باید ساک دیده بشه

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته هشتم بارداری
مامان جوجم مامان جوجم هفته چهاردهم بارداری
مامان شکوفه گیلاس مامان شکوفه گیلاس هفته بیست‌وپنجم بارداری