آره درد و خونریزی و افت بتا.یعنی خارج رحمی
فقط باید بتاتو تکرار کنی.اگر ۴ هفته و ۵هفته بشی تو سونو معلوم میشه.قبلش بری سونو دیده نمیشه
دلیلش التهابات و مشکلات لوله فالوپ هست بتات چند بوده اگر بالای هزار باشه با سونو واژینال باید ساک دیده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.