عالیه
خدا حفظش کنه وزنشم ماشاالله خیلی خوبه میشه به ما ام بگی چی میخوری منم میخوام وزن بچم زیاد باشه
عالیه
چه نوع بستنی خوردی؟؟؟ شام و ناهار چی میخوری؟؟ وزن نی نی من خیلی کمه
32هفته کامل بودی عزیزم؟
عاالیه
از خوراکات بگو
عصرونه چ میخوری
پستونک خیلی خوبیه من دارمش
ماشاالله خیلی خوبه عزیزم🥰
بله عالیه ای جااانم هزار ماشاالله🧿🧿 بله نی نی تپلیه 🥰😍😍
اره عزیزم
ماشالله خوبه اگه طبیعی بخوای فک نکنم بتونی تا ۴۰ هفته وزنش ۴کیلو میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.