از سزارین ۱۱ سال بگذره میشه طبیعی زایمان کرد یا خطرناکه؟

۹ پاسخ

انگار چندتا شرایط داره معاینه که شدین بالای ۵ سال میشه

اره بعد ۱۰سال میشه

واى نه تورو خدا چكاريه طبيعى آخه من اصلا برام قابل درك نيست زايمان طبيعى

شدن ک میشه اما خطرناکه، جای بخیه ها خیلیییییی اذیت میکنه ممکنه پاره شه

من بعد ۱۱ سال دوباره سزارینم

من شنیدم بعد از ۶ سال اوکیه ولی بازم باید دکتر نظر بده

میشه مشکلی نداره

از ۶سال به بعد دیگه میشه زایمان طبیعی

من بعد۱۰سال بازسزارینم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری